Percentage/bedrag per verkoop

Het is ook mogelijk om de Hartstichting te steunen met de verkoop van jullie eigen product of dienst. Jullie doneren dan een vast bedrag of percentage per verkocht product of dienst.

Stap 1: Bepaal de actie

Bepaal met de verkoop van welk product of welke dienst jullie de Hartstichting willen steunen. Kies vervolgens welk bedrag/percentage er per verkocht item gedoneerd wordt. Dit kan gedurende een maand, jaar of onbeperkt; jullie bepalen het helemaal zelf. NB: zorg dat het betreffende product of dienst niet in strijd is met de doelstellingen van de Hartstichting. Twijfel? Neem gerust contact met ons op via bedrijven@hartstichting.nl

Stap 2: Communiceer jullie actie

Breng jullie actie onder de aandacht bij jullie klanten. Communiceer hierbij duidelijk met welk bedrag/percentage de Hartstichting gesteund wordt. Jullie mogen hierbij gebruikmaken van ons actielogo. Mail ons gerust op bedrijven@hartstichting.nl om dit op te vragen.

Stap 3: Maak het ingezamelde bedrag bekend

Na afloop van de actie (of bijvoorbeeld jaarlijks in het geval van een doorlopende actie) maken jullie het ingezamelde bedrag bekend. Maak hier een mooi moment van. Dit kan bijvoorbeeld middels een symbolische cheque aan iemand van de Hartstichting. De foto hiervan kunnen jullie vervolgens delen. Zo kan iedereen zien welk bedrag er met jullie mooie initaitieg bijeen is gekomen voor de Hartstichting.

Waarom een deel van de opbrengst doneren aan de Hartstichting?


  • Het toont jullie maatschappelijke betrokkenheid

  • Deel jullie betrokkenheid en inzet met de buitenwereld. Dit kan door op jullie website, socials en/of in jullie nieuwsbrief aandacht aan de actie te besteden.

  • Met dit mooie initiatief kunnen jullie extra aandacht voor het betreffende product of de dienst vragen, wat de verkoop zal bevorderen

  • Jullie dragen bij aan het belangrijke werk van de Hartstichting